2015. március 2., hétfő

Itt a tavasz, mit vegyek fel?

Öltözködjünk stílusunknak megfelelően
Közeledik a tavasz és ez most már hivatalos. Lassan le kell cserélnünk a ruhatárunkat. A téli meleg ruhákat bepakolhatjuk a szekrény mélyére és előkereshetjük a lenge tavaszi öltözékeket. Na persze most sokan arra gondolnak, hogy de hát az már nem is divatos, amit tavaly viseltem. Ezért inkább felújítják a ruhatárukat, az idei tavaszi divat szerint. Azonban olyanok is sokan vannak, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy minden évbe lecseréljék a ruhatárukat, kizárólag azért, mert az már nem trendi. Na meg persze sokan nem is szeretnék lecserélni, hiszen meg vannak elégedve a ruhatárukkal. Mindenki másképpen áll ehhez a dologhoz. A fiatalok inkább szeretik követni a divatot és szeretnek trendi cuccokban járni, már csak azért is, mert ha nem így tennének, megszólnák őket a társaik. Az idősebb korosztályt ez már nem foglalkoztatja annyira. Nekik sokkal fontosabb, hogy kényelmesen, ízlésesen öltözködjenek és lássuk be, ha mindenáron menők szeretnénk lenni, az aktuális divat szerint öltözködnénk, akkor néha fel kellene adjuk a kényelmet, a stílust, amit képviselünk. Hogy őszinte legyek, én személy szerint sohasem rajongtam a divatért és nem is törekedtem arra, hogy megfeleljek az aktuális divat elvárásainak.

Számomra sokkal fontosabb, hogy jól érezzem magam abban, amiben vagyok, hogy az öltözetem kifejezze a személyiségemet, a stílusomat. Egyszer volt talán, hogy mégis az aktuális divatnak megfelelően öltözködtem, amikor néhány éve újra divatba jött a retró stílus. De igazság szerint, már azelőtt is kedveltem a hatvanas évek hangulatát idéző öltözékeket, zenéket és mindent, ami ehhez a korhoz kapcsolódik. Tavasszal tehát elkezdődik a nagybevásárlás, a plázák megtelnek a legújabb divatirányzatot képviselő ruhákkal. Aki szeretne trendin öltözködni, az garantáltan megtalálja a megfelelő öltözeteket a márkás ruhásüzletek polcain. De mi van akkor, ha nem trendin, a legújabb divat szerint szeretnénk öltözködni, hanem a saját egyéni stílusunk szerint? Nos, ebben az esetben is találhatunk a magunknak megfelelő öltözéket a nagyobb ruhásüzletekben, de valószínűleg nagyobb sikerrel járunk, ha egy komolyabb használtruha üzletben próbálunk szerencsét. Ezek a turkálók igazi kincseket rejtenek néha, az egyedi stílusok szerelmeseinek. Mindamellett pedig, rengeteg pénzt is megtakaríthatunk azzal, ha ilyen használtruha kereskedésekben vásárolunk. Ugyanolyan jó minőségű öltözéket tudunk beszerezni ezeken a helyeken is, mintha egy márkás ruhaboltban vásárolnánk, csak sokszor az új ruha töredékéért tudjuk megvenni kedvenc darabjainkat.